לוח עסקים ברטרים יזמות השקעות דרושים ופורום לוח עסקים ברטרים יזמות השקעות דרושים ופורום
הטבות לתושבי הדרום | עסקים למכירה | ציוד למכירה | מחפש שותף | מחפש להשקיע | מחפש משקיע | סטוקים | לוח דרושים | אינדקס עסקים

פיתוחי מערכת פריוריטי

- 05-04-2011

פיתוחי מערכת פריוריטי לקידום מכירות ושירות לקוחות איכותי

 

אחד ההיבטים החשובים של חברה העוסקת במכירות מוצרים הינה קשר עם הלקוח. כאשר ללקוח ישנה גישה לבסיס הנתונים של החברה והוא יכול לעקוב אחר מצב מלאי ואחר ההזמנות שביצע, נוצר למעשה קשר איכותי יותר המסייע שיווקית לקדם את מכירות האתר. מערכת פריוריטי מאפשרת קישור לבסיס הנתונים דרך אתר האינטרנט המסחרי של החברה – וכך למעשה מתקבל יישום ידידותי ללקוח.

 

אתרי אינטרנט עם קישור למערכת פריוריטי

חברות רבות למדו להכיר את היתרונות הגלומים בהקמתו של אתר אינטרנט מסחרי בו ניתן לקנות את המוצרים ואת השירותים שלהם אונליין. כעת, כשיכול הלקוח להתחבר למערכת פריוריטי ולעקוב אחר הזמנתו ולבצע הזמנות חדשות (ולעקוב אחר מצב המלאי של הפריטים בהם הוא מעוניין) מדובר בשדרוג ניכר ביותר של השירות ללקוח, לא צורך בעוד ממשקים. אתרי אינטרנט עם קישורים למערכת הפריוריטי משמשים לא רק לקוחות אלא עוד גורמים חיצוניים כגון ספקים ושותפים עסקיים.

 

יתרונות השיטה

אסטרטגיה שיווקית – שירות איכותי יותר ללקוח. מאחר והמידע זמין עבורו ועדכני תמיד, בכל שעה ושעה ובכל יום מימות השבוע – נהנה הלקוח מכך שאינו צריך להמתין לנציגים טלפוניים אלא לעניינים ספציפיים. ניתן להרחיב את השירות הניתן דרך האתר עבור הלקוח ולאפשר גם פונקציות נוספות כגון דו"חות משלוחים, ריכוז קניות תקופתי, הוצאת חשבוניות ועוד.

נגישות מלאה – האינטרנט מאפשר גישה מלאה למידע מכל מקום בעולם. בין אם נמצאים בחצי השני של כדור הארץ או פשוט בבית – המידע שם ונגיש באמצעות פרטי התחברות בסיסיים למערכת פריוריטי דרך האתר, גם לספקים ולשותפים עסקיים.

דיוק מירבי – כאשר ניתנת גישה חיצונית לביצוע הזמנות וההזמנה מאושרת במיידי למול בסיס הנתונים של מערכת פריוריטי, ניתן להפחית בצורה ניכרת את הטעויות והכפילויות ולדאוג למהלך עבודה מדויק ביותר.

חסכון בעלויות – מערכת זו חוסכת צורך בכוח אדם, ומפחיתה במידה ניכרת גם את העומס על שירות הלקוחות הטלפוני או על החנות ה"לא וירטואלית". מאחר והלקוח/הספק/השותף העסקי יכול לעשות הזמנות לבדו, לעקוב בעצמו אחר סטטוס ההזמנה ולהכניס שאילתות עדכניות נוספות כמעט ואין צורך בממשק המענה האנושי.

 

לסיכום

מערכת פריוריטי הינה מערכת ידידותית למשתמש הקצה בחברה, אך יכולה לשמש היטב גם גורמים חיצוניים כגון לקוחות, שותפים עסקיים וספקים דרך אתר האינטרנט המסחרי של החברה. גישה לנתונים מבוקרים כגון מצב מלאי, מחירים ותאריכי משלוח אפשריים יכולה להעלות את כמות ההזמנות והמכירות המבוצעות דרך המערכת, ולכן לקדם היטב את מכירות החברה. השירות המשודרג לשביעות רצונו של הלקוח או הגורם החיצוני משמש את החברה גם מבחינת אסטרטגיה שיווקית מלאה, ועל כן היתרונות הרבים הללו מביאים חברות רבות להטמיע את האפליקציה והממשק באתר האינטרנט שלהם.